حساب کاربری

لطفا از حروف a-z,A-Z,0-9 استفاده نمایید - حداقل 5 کاراکتر

حداقل 8 کاراکتر

شیوه های پرداخت

یکی از مراحل انجام خرید را پرداخت بهای محصول خریداری شده به خود اختصاص می دهد؛

شما می توانید با استفاده از روش های زیر نسبت به پرداخت قیمت محصول خریداری شده اقدام نمایید؛

 

۱-پرداخت آنلاین

با استفاده از درگاه پرداخت ایمن زرین پال شما میتوانید مبلغ سفارشات خود را بصورت آنلاین پرداخت نمایید و سفارش خود را ثبت کنید. مزیت این نوع پرداخت نسبت به سایر شیوه های پرداخت در این است که تمامی سفارشاتی که در آراد درمان بصورت آنلاین پرداخت می شوند بصورت خودکار مراحل اداری خود را طی می کنند.

 

در این نوع از پرداخت به موارد زیر نیازمند هستید

  • شماره ۱۶ رقمی کارت: این شماره روی کارت بانکی شما ثبت شده است.
  • رمز خرید اینترنتی(رمز دوم): این رمز را میتوانید با مراجعه به دستگاه خودپرداز بانک صادر کننده کارت خود دریافت کنید.کارت را وارد کرده و در قسمت رمز دوم یا تغییر رمز شماره دلخواه و مطمئن خود را وارد می کنید.
  • کد CVV2: این کد یک عدد ۳ یا ۴رقمی ست که پشت تمام کارت های بانکی درج شده است. درواقع یک کد امنیتی ست که در خریدهای اینترنتی کاربرد دارد.
  • تاریخ انقضا: این مورد هم روی خود کارت ها ثبت شده است البته برخی از کارت ها تاریخ انقضا ندارند که برای آنها در قسمت ماه عدد۱۲ و در قسمت سال عدد ۹۹ را وارد کنید.

 

۲-پرداخت بصورت کارت به کارت یا واریز به حساب یا شبا

در این روش شما مبلغ سفارش خود را به حساب بانکی آراد واریز می نمایید . بدیهی است که این شیوه پرداخت نیازمند تایید کارشناسان فروش و واحد حسابداری آراد درمان می باشد و حتما باید در زمان اداری فروشگاه به تایید برسد . بدین معنی که سفارش شما پس از تایید کارشناسان فروش و واحد حسابداری ثبت نهایی خواهد شد و آماده برای تماس نهایی از طرف ما و تایید اطلاعاتتان خواهد بود.

 

 

X
تماس جهت مشاوره و قیمت